Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen en de antwoorden.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met GoFin via info@go-fin.nl en 088 – 766 38 38.

 

Ja, uiteraard. Je kunt je voormalig financieel adviseur gewoon benaderen als je vragen hebt over, of wijzigingen wilt aanbrengen in je hypotheek. Hij of zij zal je helpen in de hoedanigheid als nieuwe Finzie coach.

Voor inhoudelijke vragen over je verzekeringen kun je bij ons terecht.

 

Wij beheren de verzekeringsportefeuille van voormalig financieel adviseurs die de overstap hebben gemaakt naar Finzie. Wij beheren jouw gegevens en zorgen er (met jouw hulp) voor dat deze actueel zijn en blijven.

 

De kosten van onze dienstverlening worden in belangrijke mate gedekt door de provisie (die vaak al onderdeel was van je verzekeringspremie). Hierdoor kunnen wij onze continuïteit en kwaliteit waarborgen.

Finzie is een nieuwe tussenpersoon die juist niét werkt op basis van provisie. Vandaar dat Finzie de verzekeringsactiviteiten van de voormalig adviseur dan ook niet overneemt; de verzekeringen in deze portefeuille zijn namelijk vaak nog uitgerust met provisie.

 

Risk is een bedrijf dat is gespecialiseerd in het -namens verzekeraars- uitvoeren van een aantal belangrijke verzekerprocessen. Dat doen zij als Volmachtbedrijf. Wij hebben met Risk afgesproken dat zij voor ons de verzekerprocessen uitvoeren voor alle verzekeringen die onderdeel waren van de portefeuille van jouw voormalige financieel adviseur. Vandaar ook dat zij de communicatie verzorgen over al jouw verzekeringen.